czwartek, 12 kwietnia 2012

Dzień 9 - Książka wielokrotnie przez Ciebie czytana


W tej kategorii wygrywa bezapelacyjnie seria o Harrym Potterze. Uwielbiam wracać do tych książek, do zaczarowanego świata stworzonego przez J.K. Rowling. Czasem otwieram jeden z tomów na chybił trafił i czytam fragment. Obojętnie na której stronie otworze mam pewność, że nie będę się nudzić, a miło spędzę czas na lekturze.Uwielbiam czytać o Hogwarcie, o ukrytym czarodziejskim świecie, jak byłam młodsza marzyłam aby dostać list o przyjęciu mnie do Hogwartu^^. Moja ulubiona część przygód o Harrym Potterze to Czara Ognia, o turnieju trójmagicznym. Chciałabym kiedyś jak będę miała więcej czasu na spokojnie przeczytać całą serię od deski do deski :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...