środa, 11 kwietnia 2012

Dzień 8 - Mało znana książka, która nie jest bestsellerem, a powinna nim być

Za taką książkę uważam Historię pana Sommera- Patricka Suskinda.  Dla mnie to arcydzieło, za każdym razem jak czytam tą krótką opowieść jestem do głębi poruszona. Ta książka ma w sobie to coś, co strasznie na mnie działa, porusza jakąś wrażliwą strunę mojej duszy :) Bardzo współczuje panu Sommerowi, wydaje mi się, że rozumem jego ból. Z pośród dzieł Suskinda najpopularniejsze jest Pachnidło, które również uwielbiam, często słyszy się również o Kontrabasiście. Chciałbym, aby więcej osób przeczytało i doceniło Historię pana Sommera, wg mnie zasługuje na to, żeby być bestsellerem wszechczasów. Więcej o książce wkrótce^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...