poniedziałek, 7 marca 2011

Brett Battles- Czyściciel

Dostałam tę książkę za free w Świecie Książki. Spodziewałam się, że skoro dostałam ją za darmo to będzie nudna i ogólnie słaba a wcisnęli mi ją bo i tak nikt by jej nie kupił.
Na szczęście Czyściciel mile mnie zaskoczył. Lektura była prawdziwą przyjemnością. Szybka, wartka akcja, nagłe zwroty akcji, ciekawa, niekiedy zaskakująca fabuła. The Cleaner to dobra sensacyjna lektura. Pościgi, strzelaniny, zasadzki, spisek na skale międzynarodową to wszystko i jeszcze więcej można znaleźć w tej książkę. Kolejnym plusem jest to, że mimo, że nie jest to dzieło wybitne, to jednak miejscami na prawdę daje do myślenia np. na temat nienawiści, chorej urojonej, zarówno do drugiego człowieka, jak i do całej grupy etnicznej. Trochę mi to zmroziło krew w żyłach, że komuś mogą po głowie chodzić takie pomysły jak eksterminacja całego narody, a to przecież całkiem realne jak pokazuje historia.
Książkę serdecznie polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...