sobota, 5 maja 2012

Dzień 29 i 30 :) Koniec miesiąca z książką^^


Dzień 29 - Autor, którego omijasz

Od jakiegoś czasu jest to Éric-Emmanuel Schmitt

Dzień 30 - Autor, którego wszystkie książki czytasz

Zdecydowanie Haruki Murakami i Agatha Christie.
Tego pierwszego dotychczas przeczytałam 8 książek:
  • Sputnik Sweetheart
  • Kronika ptaka nakręcacza
  • Przygoda z owcą
  • Tańcz, tańcz, tańcz
  • Kafka nad morzem
  • Po zmierzchu
  • O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu
  • Ślepa wierzba i śpiąca kobieta
Zostało mi do przeczytania 5:
  • Norwegian Wood
  • 1Q84
  • Koniec świata i hard-boiled wonderland
  • Na południe od granicy, na zachód od słońca
  • Wszystkie boże dzieci tańczą
Natomiast Christie zostały mi 4 kryminały + opowiadania i obyczajówki

4 komentarze:

  1. Smitta tez omijam, jego ksiazki sa takie jakies bez duszy, jakby pisal je komputer, nie lubie go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze powiedziane(albo raczej napisane)^^

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tylu przeczytanych książek Murakamiego, ja mam za sobą jedną nie powaliła mnie na kolana, ale coś czuję, że tego autora stać na więcej, dlatego chcę przeczytać pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jak dotąd żadna z książek Murakamiego nie zawiodła :) Magda sądzę, że warto zrobić do tego autora kolejne podejście :> mam nadzieję, że się do niego przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...