niedziela, 15 kwietnia 2012

Dzień 12 - Książka, która tak wycieńczyła Cię emocjonalnie, że musiałaś przerwać jej czytanie lub odłożyć na jakiś czas

Pierwsze co przychodzi mi na myśl to wspominane już AH. Żadna inna opowieść nie wzbudziła nigdy we mnie takich emocji. Chociaż obecnie rzadko zaglądam na stronę AH, to i tak te opowiadania zajmują bardzo szczególne miejsce w moim sercu.

Przeglądając listę przeczytanych przeze mnie książek przypomniałam sobie kolejną pozycję. Wzbudziła we mnie takie emocje, głównie gniew i złość, że musiałam odłożyć ją na półkę na kilka miesięcy. Gdybym wtedy miała wystawiać jej ocenę, niewątpliwa była by to 1/10. Na szczęście jak już ochłonęłam wróciłam do lektury i okazało się, że było warto. Mowa tu o Miłości Peonii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...