sobota, 21 kwietnia 2012

30 dni z książką- (15-19)


Dzień 15 - Ulubiona książka traktująca o obcych kulturach

Lubię książki o Japonii. Ten kraj już od najmłodszych lat mnie fascynuje. Czytam co mi wpadnie w ręce. Interesuje mnie wszystko co związane z Krajem Kwitnącej Wiśni, jednak póki co nie mam jednej ulubionej książki traktującej o nim. 

Dzień 16 - Ulubiona książka, którą sfilmowano

Przeminęło z wiatrem

Dzień 17 - Książka, którą sfilmowano i zrobiono to źle

Niektóre ekranizacje powieści Agathy Christii mi się nie podobają, ale nie potrafię wymienić tytułów, nie pamiętam^^

 Dzień 18 - Twoja ukochana książka, która już nie można kupić

Nie ma takowej

Dzień 19 - Książka, dzięki której zmieniłaś zdanie na jakiś temat

Nie przypominam sobie, żeby jakaś książka diametralnie zmieniła moje zdanie na jakiś temat. Czasem zdarza się, że czuję wątpliwości, zastanawiam się, powieść sprawia, że już nie jestem czegoś tak pewna jak kiedyś. Ostatnio takie wątpliwości co do oceny czynu, który wcześniej bym z pewnością potępiła wzbudziła we mnie książka pt. Tarantula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...