poniedziałek, 28 marca 2011

Zaginiony symbol- Dan Brown

Bardzo dobrze napisana książka, wciągająca. Pomysł fabuły wyjątkowo przypadł mi do gustu. Podoba mi się podejście, że nie ma filozofii, ani religii jedynej prawdziwej, lepszej od pozostałych. Idea wyższości umysłu nad ciałem, ukryty potencjał ludzkiej świadomości, tematyka Zaginionego symbolu jest mi najbliższa z wszystkich książek Browna.
Oczywiście do wszystkich rewelacji podchodzę z dystansem, nie mam wątpliwości, że jest to fikcja literacka. Ale szanuję Browna za to, że ma odwagę się zastanawiać i stawiać potencjalne odpowiedzi na pytania, które nurtują ludzi od zarania dziejów. Nie istnieje dla niego tabu. Z pewnością przeczytam jeszcze nie jedną książkę Dana Browna, ponieważ dla mnie jego nazwisko na okładce to gwarancja dobrej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...